usename

Thursday, June 19, 2014

warkah kepadamu megenai isi hatiku

assalamualaikum,,,,

warkah buat sesorang

sejak pertama kali kita brjumpa, terdetik dalam hati yang awak adalah jodoh saya,,
masa itu awak x penah sembang dengan saya,, senyum pon tak, dan saya hanya ingat yang kita tak kan penah jumpa lagi,,

tapi suatu hari allah dh makbulkan doa saya, dan saya terserempak dengan awak buat kali ke 2 dalam keadaan yang tak disangka kan,, sejak dri hari tu, saya sentiasa perhatikan awak,,saya suka tengok awak senyum, dan saya suka dengar awak ketawa,

setiap detik saya harapkan yang saya bepeluang untuk tngok awak senyum depan saya,,
tapi peluang itu hanya datang sesekali jew,,

saya tak harapkan yang awak tahu perasaan saya dekat awak,, sebbnya saya xnak awak tahu,,
apa yang saya boleh buat adalah sentiasa masukkan nama awak dalam doa saya, sebbnya ketentuan dan takdir kan allah dah tetapkan,

tapikan awak setiap kali saya apa yang saya harapkan tentang awak,, allah sentiasa bagi peluang itu,,,
saya sendri tak pasti kenpa,  tapi mungkin ada baik buruknya kan, saya hanya mampu berdoa agar awak sentiasa trsenyum dimana awak berada,,

,,



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.