usename

Saturday, February 23, 2013

lagu yang penuh maksud


tetiba tengah dengar lagu ini, sy rasa sedih pulak,  
sebb terbayang sesorng yang skrng nie penuh makna dalam diri saya nie, 
ltpi x mungkin sy akn dapt awak kan, 
sebb awak mungkin ada calon lain, tapi kalo diberi pilihan, awaklah yang sy tunggu selama nie, 
Deja Vu – Shila Amzah


Aku bukan lemah tanpa cinta
Hanya tidak mampu sendiri tanpanya
Biarkan aku menangis kerna derita



Dia hadir mengubatkan rindu
Mengajarkan aku erti cinta
Namun semua tidak seindah ku sangkaDialah yang aku inginkan
Dia cinta yang kudambakan
Namun semua hanya tinggal mimpi
Terpisahnya cinta

Aku harus melupakannya
Aku harus memadam rasa
Namun hati tidak pernah mampu
Melepas kau pergi

Setelah sedar dari mimpi
Harus ku terus hidup tanpamu
Kini ku pasrah segalanya
Tentang cinta

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.